Szukasz pracy? Zostań urzędnikiem! Pandemia koronawirusa sprawia, że wiele osób straciło pracę, a kolejne firmy są na skraju upadku. Kryzys omija jednak administrację samorządową. Urząd miejski w Gliwicach poszukuje kolejnych pracowników. Przypomnijmy, że w magistracie zatrudnionych jest ponad 700 osób.
Obecnie urząd miejski poszukuje 2 pracowników. Jednego do Wydziału Podatków i Opłat, drugiego do Wydziału Komunikacji. W pierwszym przypadku dokumenty można składać do 13 maja, a w drugim do 18 maja. Przypomnijmy, że poszukiwany jest również pracownik Wydziału Informatyki (dokumenty można składać do 30 kwietnia).
W przypadku zatrudnienia w Wydziale Podatków i Opłat wymagane jest wykształcenie wyższe. Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in. prowadzenie postępowań z zakresu ustalania osobom fizycznym podatku od nieruchomości, w tym m.in. weryfikowanie poprawności danych składanych przez podatników w informacjach oraz ich korektach, dokonywanie kontroli złożonych przez podatników informacji oraz ich korekt pod względem formalno–rachunkowym, przeprowadzanie kontroli podatkowych, oględzin nieruchomości, przygotowywanie wezwań, postanowień, decyzji, obsługa klientów.
W przypadku zatrudnienia w Wydziale Komunikacji również wymagane jest wykształcenie wyższe. Do głównych obowiązków pracowników będzie należało m.in. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z rejestracją pojazdów, bezpośrednia obsługa klientów Urzędu w wyżej wymienionym zakresie, archiwizacja dokumentów.